نظرسنجی آماری جهت تشکیل شعبه در استان مازندران

همکاران دندانپزشک عمومی استان مازندران

با سلام و احترام، استان مازندران، نقش استراتژیک و کلیدی در دندانپزشکی کشور دارد. انجمن دندانپزشکان عمومی ایران تلاش مضاعفی را صرف کرد تا در این استان با تشویق و ترغیب وحدت و مشارکت حرفه ای یک شعبه انجمن فراگیر و یکپارچه را با برگزاری اتخابات هیأت مدیره و بازرس برگزار کند.

از آنجایی که در چالوس و تنکابن شعب شهرستانی تشکیل گردید از مرکز استان مازندران، ساری و رامسر نیز برخی همکاران تقاضای انتخابات داشتند، سایر شهرستان نیز به همین روال درخواست داشته اند این رویه تعدد مراکز در یک استان اغلب موجب پراکندگی کارهای متعدد و همسو و تکراری خواهد شد.

از آنجایی که در این استان دو دانشکده دندانپزشکی در ساری و بابل وجود دارد طبیعتاً می‌توان کنگره‌ها، همایش‌ها،  سمینارها و سمپوزیوم‌های بسیاری را با جاذبه کشوری برگزار کرد. با توجه به ماهیت وجودی علمی، حرفه‌ای و صنفی انجمن  دندانپزشکان عمومی ایران در پوشش دادن به دندانپزشکان عمومی کشور، استان مازندران از حمایت خاصی برخوردار است. فاصله کمی بین شهرها نسبت به بسیاری از استان‌های کشور، که امکان حضور و اجتماع با شکوه بیشتری را در استان مازندران فراهم می‌کند، که در موفقیت برنامه‌های علمی نقش موثری دارد. همانگونه که چندین سال شعبه تنکابن انجمن در این راستا بسیار فعال بوده است.

انجمن دندانپزشکان عمومی ایران برای تشکیل شعبه در استان مازندران که بنیان آن بر وحدت و همبستگی است پروژه‌های متفاوتی را پیشنهاد می‌کند که با نظرسنجی آماری از همکاران دندانپزشک در پویایی آن یکی از راه‌ها را انتخاب خواهد کرد.

بهرحال ما آماده کسب نظرات شما هستیم تا روش را برگزینیم و فورا اقدام کنیم. نظر ما و کمیسیون انجمن‌های گروه پزشکی وزارت بهداشت این است که استان مازندران با هویت جغرافیایی خود در یک انتخابات دموکراتیک یک شعبه بزرگ و کلان در مرکز استان داشته باشد.

در انتظار نظرات شما هستیم.

***  تکمیل فرم صرفاً مختص همکاران ساکن مازندران می باشد.