به نام خدا

شعبه استان گیلان انجمن دندانپزشکان عمومی ایران در راستای آموزش دوره های علمی جامع بلندمدت بخصوص استفاده از تکنولوژی و فن آوری نوین در عرصه علوم دندانپزشکی تصمیم بر این گرفت تا با هدف توانمندسازی همکاران دندانپزشک عمومی برای ارائه خدمات استاندارد به مردم ایفا نقش کند. هیات مدیره شعبه استان گیلان انجمن دندان پزشکان عمومی ایران (ایگدا) در این زمینه برنامه های متنوع علمی در دستور کاری خود دارد ، تا به علاقمندان عرضه نماید .

در این بین دوره جامع ایمپلنت مقدماتی برگزیده شد که آخرین جلسه آن یعنی ( جلسه یازده و دوازدهم) آن روز پنج شنبه و جمعه تاریخ ۱۰ و ۱۱ خرداد ماه در محل انجمن دندانپزشکان عمومی گیلان برگزار شد. در روز پنج شنبه صبح توسط استاد جناب آقای دکتر امین افضلی متخصص رادیولوژی دهان فک و صورت، شروع شد و سپس جناب آقای دکتر امیر رضا هندی متخصص پروتزهای دندانی بصورت تئوری و بعد قالب گیری اصلی live روی چند بیماری که توسط همکاران مراحل جراحی آنها انجام شده بود صورت گرفت.

در روز جمعه هم استان جراحی جناب آقای دکتر سید محمد طالب زاده جراح دهان فک و صورت مطالب تئوری باقی مانده را ارائه نمودند و سپس جراحی روی بیماران سه همکار باقی مانده نیز توسط آنها با نظارت استاد مربوطه انجام شد . بطور کل همه شرکت کنندگان عزیز موفق شداند بصورت زنده روی بیماران خود عمل جراحی گذاشتن ایمپلنت را انجام دهند . لازم بذکر است که اسپانسر این برنامه شرکت دیار تجهیز و همچنین نمایندگی آنان در گیلان شرکت پارس طب سرکار خانم مهندس نعیمی بودند.

ضمن تشکر از ایشان و همچنین قدردانی خود را از جناب آقای دکتر شهنی زاده ریاست محترم انجمن دندانپزشکان عمومی ایران و کادر محترم دبیرخانه انجمن اعلام میداریم . همچنین از جناب آقای دکتر خصوصی ریاست محترم انجمن دندانپزشکان عمومی شعبه گیلان بابت همکاری ایشان در برگزاری این دوره داشتند . از نواقص موجود عذر خواهی می کنم و با سپاس از همه همکاران عزیزی که با اعتماد خود به انجمن خودشون ، اعتبار بخشی می آفریند .

این برنامه از تاریخ 25 آبان ماه 1402 شروع و در تاریخ 11 خرداد 1403 خاتمه یافت. کلیه اساتید محترم که در این دوره با ما همراهی کردند:

1. دکتر علیرضا هادی
2. دکتر عباس خدایاری
3. دکتر بردیا ودیعتی
4. دکتر امیررضا هندی
5. دکتر محمد جواد صداقتی
6. دکتر دانش تیموری
7. دکتر سیدمحمد طالب زاده
8. دکتر امین حاجی علی افضلی

دکتر ابراهیم جوادی نژاد
نائب رئیس استان گیلان
انجمن دندان پزشکان عمومی ایران (ایگدا)
برگزاری دوره جامع ایمپلنت