برگزاری نهمین و دهمین جلسه دوره جامع ایمپلنت انجمن دندانپزشکان عمومی ایران شعبه گیلان(رشت)

نهمین و دهمین جلسه دوره جامع ایمپلنت انجمن دندانپزشکان عمومی ایران شعبه گیلان(رشت)

در محل رشت چهار راه گلسار برگزار گردید.

این برنامه دوره جامع مقدماتی ایمپلنت است. جلسه نهم و دهم آن روز پنج شنبه و جمعه به  تاریخ ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت 1403 برگزار  شد .

در روز پنج شنبه بصورت تئوری و هندزآن مباحث پروتزی آن همکار ارجمند جناب آقای دکتر دانش تیموری متخصص پروتزهای دندانی انجام شد .که اسپانسری این قسمت از برنامه نیز  شرکت مهرآرابن ‌با مدیریت محترم جناب آقای مهندس روح ا… نوروزی و کادر اجرایی تخصصی ایشان انجام شد .

روز جمعه نیز برنامه جراحی زنده روی سه بیمار انتخابی توسط همکاران تحت نظارت استاد جناب آقای دکتر سید محمد طالب زاده جراح دهان فک و صورت با ارائه توضیحات علمی و مباحث تئوری و همچنین با بهره مندی از امکانات سیستم شرکت مهرآرابن صورت گرفت که مورد رضایت همکاران واقع شد .

در این دوره جامع برای اولین بار کلیه همکاران دندانپزشک شرکت کننده, روی‌ بیمار جراحی ایمپلنت در‌ مراکز درمانی ویژه انجام دادند که مراحل پروتزی آن نیز انجام خواهد شد.

ضمن تشکر از مدیریت محترم انجمن دندانپزشکان عمومی ایران جناب آقای دکتر شهنی زاده و کادر مجرب و پرتلاش دبیرخانه انجمن مرکز که ما را در انجام این برنامه کمک و پشتیبانی کردند. مدیریت برگزاری برنامه با همکار محترم جناب آقای دکتر ابراهیم جوادی نژاد می باشد که با جدیت و تلاش در فراهم نمودن شرایط اجرای برنامه همت گماردند.

یکی از توجه مهم ایشان دعوت از اساتید دانشکده دندانپزشکی گیلان و همکاران متخصص آزاد در آن استان می باشد تا ظرفیت استانی در این موارد به توانمندی .و برنامه ریزی تبدیل شود.

مسئول اجرایی برنامه دکتر ابراهیم جوادی نژاد