برگزاری سمپوزیوم شعبه خراسان رضوی (مشهد) 6 و 7 اردیبهشت ماه 1403

🟣 برگزاری سمپوزیوم دو روزه انجمن دندانپزشکان عمومی ایران (ایگدا)
🟣 شعبه خراسان رضوی (مشهد)
🟣 6 و 7 اردیبهشت ماه 1403

✍️در حال حاضر تعداد زیادی از مراجعان مطب ها را بیمارانی تشکیل می دهند که خواستار درمان های جراحی و ایمپلنت هستند و لازم است که همکاران دندانپزشک کیفیت و ارائه درمان خود را با به روز نگه داشتن مطالب علمی بالا ببرند از این رو این بازآموزی با استقبال همکاران شرکت کننده روبه رو شد.

🟠 روز پنجشنبه 06/02/1403 ساعت 8 الی 13 با مبحث “آشنایی با داروهای شایع در دندانپزشکی” در خدمت سرکار خانم دکتر نسترن دنیا دیده بودیم ایشان متخصص بیماری های دهان فک و صوررت از دانشکده دندانپزشکی دانشگاه شهید صدوقی یزد و استادیار دانشگاه دندانپزشکی شهرکرد تا سال 99 و همچنین دبیر علمی این سمپوزیم بودند.

🟠 سخنران دوم سرکار خانم دکتر سمیه عبدالله پور، متخصص جراحی دهان، فک و صورت از دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مورد “عوارض سیستمیک و لوکال جراحی های دهانی” صحبت کردند و در پایان “اصول جراحی دندان های نهفته فک بالا و پایین” را سرکار خانم دکتر نفیسه قدیری مقدم متخصص جراحی دهان، فک و صورت دارای بورد تخصصی از دانشگاه علوم پزشکی مشهد به تشریح بیان کردند. در پایان کلاس اساتید با حوصله و استقبال به پرسش های همکاران پاسخ دادند.

🟠 روز جمعه 403/02/07 از ساعت 8 الی 13 در مبحث “آبسه و عفونت های دندانی” در خدمت جناب آقای دکتر علیرضا شیرزاده متخصص جراحی دهان، فک وصورت فارغ التحصیل دانشکده دندانپزشکی مشهد و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد و عضو انجمن جراحان فک و صورت ایران بودیم و در بخش بعدی “عوارض بیحسی موضعی در دندانپزشکی” را جناب آقای دکتر مصطفی علیزاده متخصص جراحی، دهان فک و صورت و استادیار دانشگاه علوم پزشکی بیرجند خیلی کامل و به تفصیل برای شرکت کنندگان تشریح کردند.

🟠 در پایان سرکار خانم دکتر نسترن دنیادیده دبیر علمی برنامه در خصوص “شناخت و پیشگیری موارد اورژانس پزشکی حین درمان دندانپزشکی و نحوه درمان های اولیه آنها” بحث و تبادل نظر کردند و با توجه و علاقه فراوان به پرسش های همکاران پاسخ دادند.

🟠 امیدواریم همکاران گرامی با شرکت در کلاس های بازآموزی مدون انجمن دندانپزشکان عمومی ایران در ارائه کیفیت درمان بهتر به بیماران کوشا باشند.

🟠در خاتمه از استاد جناب آقای دکتر محمدعلی جلالیان، همکار پیشکسوت و جناب آقای دکتر غلامرضا سیفی راد به پاس همه تلاش ها، زحمات و همراهی در حوزه مدیریت دندانپزشکی در استان خراسان رضوی سپاس و تقدیر شایسته خود را تقدیم می داریم.

🌀دکتر مریم رحمانی
🌀مدیر اجرایی برنامه های علمی انجمن دندانپزشکان عمومی ایران(ایگدا)
🌀 شعبه خراسان رضوی(مشهد)