جلسه بررسی مقالات پانزدهمین کنگره علمی سالیانه انجمن دندانپزشکان عمومی ایران که در تاریخ 26 الی 29 دی ماه 1402 در مرکز همایش های برج میلاد برگزار خواهد شد، در روزهای 12 و 13 مرداد تشکیل گردید.

در طی تماس و هماهنگی اساتید دارای سابقه علمی و تجربی مدیریتی مختلف، گروهی از ایشان که امکان حضور داشتند دعوت، این جلسات در دو نوبت پنجشنبه و جمعه با تقسیم رشته های همسو برگزار شد.

🟢 روز پنجشنبه از ساعت 9:30 تا 11:30 گروه اندو، ترمیمی، کودکان، سلامت دهان و دندانپزشکی اجتماعی، ارتودنسی، لیزر و مواد دندانی
🔵 روز جمعه از ساعت 9:30 تا 11:30 گروه جراحی، پریو، پروتز، رادیولوژی، پاتولوژی، بیماری های دهان، فک و صورت، ایمپلنت، اکلوژن

با صحبت آقای دکتر باقر شهنی زاده رئیس انجمن دندانپزشکان عمومی ایران و دبیر علمی کنگره آقای دکتر اروند مالک و سپس رئیس کنگره خانم دکتر مارال قربان زاده و بررسی پانل ها و موضوعات با صحبت های خانم دکتر لیلا صدقی، جلسات آغاز گردید.

به لحاظ کیفیت و کمیت بهتر و بیشتر ضروری بوده که در برنامه های کنگره پانزدهم مانند سایر کنگره های انجمن، در هر رشته تخصصی، علاوه بر دبیر علمی کنگره، دبیران مشاور علمی نیز برگزیده شوند.

1. دکتر مهدیه جمشیدیان (دبیر مشاور علمی گروه ترمیمی)
2. دکتر آرش رحیمی(دبیر مشاور علمی گروه لیزر)
3. دکتر سارا رمضانیان نیک(دبیر مشاور علمی گروه کودکان)
4. دکتر صابر سید گوگانی(دبیر مشاور علمی گروه ارتدنسی)
5. دکتر امیرفیاض (دبیر مشاور علمی گروه پروتز)
6. دکتر الهام سادات افراز (دبیر مشاور علمی گروه بیماری های دهان، فک و صورت)
7. دکتر زینب عزیزی (دبیر مشاور علمی گروه رادیولوژی)
8. دکتر یوشیاهو رفوآ (دبیر مشاور علمی گروه جراحی)
9. دکتر نفیسه شاملو (دبیر مشاور علمی گروه پاتولوژی)

در این جلسات مباحث علمی، پر چالش، بحث ها و دیدگاه های حرفه ای مورد تبادل نظر قرار گرفت تا برای تعیین موضوعات و سخنرانی های کنگره پانزدهم، به نتایج ارزشمندی دست یابیم.

بخشی از برنامه های روز جمعه به صورت زنده در اینستاگرام پخش گردید. برنامه های روز پنجشنبه هم در اولین فرصت با گفتگو با دبیران مشاور علمی اطلاع رسانی خواهد شد.

بحث میدانی و واقعی و زنده و فعال در طراحی موضوعات کنگره از اهم وظایف مسئولان برگزاری این نشست سراسری بوده است.

از حضور کلیه اساتید گرانقدر، دبیر علمی و دبیران مشاور علمی مراتب سپاسگزاری قدرشناسانه خود را اعلام می داریم.

امیدواریم که این کنگره با موفقیت و استقبال همکاران روبرو گردد.

دکتر باقر شهنی زاده
رئیس هیات مدیره
انجمن دندانپزشکان عمومی ایران